בכיכר המדינה נאבקים במסיבת פורים: "מלכלכים ומזהמים"

    הקהל אשר פוקד את המסיבות, מלכלך את הכיכר וסביבתה, מחריב את הצמחייה ומשאיר את הכיכר ואת הרחובות הסובבים אותה מזוהמים. בני הנוער ויתר הקהל המגיע למסיבות אלו נוהגים לשתות ולהשתכר בסביבת הכיכר
    ישראל פריי No Comments on בכיכר המדינה נאבקים במסיבת פורים: "מלכלכים ומזהמים"

    חגיגת פורים ענקית שמתכננת עיריית תל אביב בכיכר המפורסם במדינה, נתקלת במאבק עיקש של תושבי ובעלי העסקים באזור • מכתב דרישה מלווה באיום נשלח לעירייה: בטלו את האירועים או שנתבע אתכם על 3 מיליון שקלים

    צילום: Tomer Neuberg/Flash90
    הקהל אשר פוקד את המסיבות, מלכלך את הכיכר וסביבתה, מחריב את הצמחייה ומשאיר את הכיכר ואת הרחובות הסובבים אותה מזוהמים. בני הנוער ויתר הקהל המגיע למסיבות אלו נוהגים לשתות ולהשתכר בסביבת הכיכר
    17:59
    10.05.24
    קובי פינקלר No Comments on קורע לב: ארבעה לוחמים נפלו בצפון הרצועה, אחרים נפצעו

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בעוד אנשי בני ברק מחכים בכיליון עיניים לחגיגות חג הפורים, בקרב שכניהם בתל אביב ישנם כאלו שדווקא מתלוננים על מסיבות הפורים שלטענתם פוגעות באיכות חייהם ובעסקים שבסביבתם. אמש פנו דיירים ובעלי העסקים בכיכר המדינה באמצעות עו"ד גיל צבע אל עיריית ת"א בדרישה לבטל את מסיבת הפורים המתוכנן בכיכר בשישי הקרוב, אליו מתוכננים להגיע למעלה מ- 100 אלף חוגגים.

    "הרכב האוכלוסייה בכיכר המדינה אינו כזה אשר נוטל חלק ואינו קהל היעד של מסיבות", נכתב. "תושבי הכיכר ברובם הינם אנשים מבוגרים ו/או בעלי משפחות, אשר היו חפצים בפעילויות תרבות אחרות בכיכר ובוודאי לא מסיבות רועשות שמקומן הטבעי הוא פארק הירקון ולא במרכז מגורים של אוכלוסייה בוגרת".

    עוד נכתב כי: "הקהל אשר פוקד את המסיבות, מלכלך את הכיכר וסביבתה, מחריב את הצמחייה ומשאיר את הכיכר ואת הרחובות הסובבים אותה מזוהמים. בני הנוער ויתר הקהל המגיע למסיבות אלו נוהגים לשתות ולהשתכר בסביבת הכיכר".

    מעבר לדיירי הרחוב, שותפים לפניה כאמור גם בעלי העסקים במקום, המתכוונים השנה לא לפתוח את עסקיהם ביום ו' הקרוב, זאת לאחר שבאירוע אשר נערך בשנה שעברה גרמו המבלים נזק למקום.

    סילביה שוורצמן, בעלת חנות Dior בכיכר המדינה: "עיריית ת"א מזניחה במשך שנים ארוכות את הדיירים ובעלי העסקים בכיכר המדינה. מעבר להתעלמות מהמצוקות הפיזיות של הרחוב, פועלים בעירייה לקיים במקום אירועים שאין זה מקומם, בין אם מדובר במסיבות פורים המוניות אשר אינן מתאימות לאופי המקום, ובין אם באירועים אחרים כדוגמת מדורות ל"ג בעומר שפוגעות בעסקים. לצערי השנה אני ושאר בעלי העסקים לא נפתח את החנויות ביום ו' שעבורנו נחשב ליום הפעילות המרכזי במהלך השבוע, ובכוונתנו לדרוש מעיריית ת"א פיצוי הולם על הנזקים הכבדים שנגרמים לנו".

    בסיום הפנייה מובהר כי במידה והעירייה לא תיענה לבקשות בכוונת דיירי ובעלי העסקים בכיכר המדינה לפנות בעתירה מנהלית לבית המשפט לביטול האירוע, כשאם בסופו של דבר אכן האירוע יתקיים בכוונתם לתבוע את העירייה בגין הנזקים הצפויים בסך שלא יפחת מ-3,000,000 ₪ .



    0 תגובות